Szolgáltatásaink

Webshopot az ELitline kft.-től

2011-ben közel 3000 online áruház került megkeresésre, s a válaszok alapján azt lehet megállapítani, hogy a hazai e-kereskedelem forgalma 2010-ben 133 milliárd forint volt, ami a teljes kiskereskedelmi forgalom 1,8%-át teszi ki. A 2011-es évre vonatkozó becslés alapján pedig a forgalom 155-160 milliárd forint környékén prognosztizálható. A felmérésből továbbá az is kiderült, hogy 2010-ben több mint 1,2 millióan vásároltak legalább egy alkalommal az interneten.

Egy hazai bank által végzett felmérés kimutatja, hogy a megkérdezettek 90%-a vásárolt már online, azonban a KKV-k mindössze 13%-a rendelkezik csak webáruházzal. Ennek ismeretében kijelenthetjük, hogy a kisvállalkozók egyértelműen nem használják ki a világháló nyújtotta lehetőségeket. Ön könnyedén elkerülheti ezt a hibát, ha az Elitline Kft.-t választja.

Az online kereskedelem azon kevés gazdasági területek egyike, melyekre a gazdasági válság nem hatott negatívan, így az elmúlt években folyamatos fejlődést mutathatott. Az interneten értékesítő kisvállalkozások forgalma 2009-ben 100 milliárd forint körüli összeget tett ki, azonban 2010-ben már 133 milliárdot, amely a kiskereskedelmi forgalom 1,8 %-át képezi.

A kiadott elemzés szerint egyre több az olyan vásárló, aki még a vásárlás előtt tájékozódik a kiszemelt termékről, szolgáltatásról, így nem csak értékesítői, hanem információs és vevőcsalogató panelként is lendíthet bevételeinken webáruházunk. Nem is beszélve arról, hogy a felmérés szerint szolgáltatásaikat, termékeiket online árusító KKV-k felének forgalma jelentős növekedést produkált az internetes jelenlétnek köszönhetően.

A webáruházból rendelők 76 %-a tartja kényelmesnek a webes rendelést, 55 %-uk szerint, pedig az itt árult termékek akár olcsóbbak is lehetnek, mint boltban beszerezhető társaik.Érdekes lehet, hogy a megkérdezettek túlnyomó része tudatában van az internetes vásárlás előnyeinek, vagyis annak, hogy a boltba menetel előtt is megtekinthető az adott üzlet kínálata, összehasonlíthatók az árak, és még csak ki sem kell otthonról mozdulni, vagy a nyitvatartási időhöz alkalmazkodni a vásárlás lebonyolításának érdekében.